Élménnyé tettük a kicsomagolást
Egy igazi “nyári gyerekek a Balaton parton” hangulatú péntek délutánon megcsörrent a telefonunk. A vonal túlvégén egy papírbeszállító cég munkatársa: partnere karácsonyi szaloncukor termékéhez szeretne terveztetni és gyártatni megfelelő csomagolást. “Szuper, örömmel várjuk!”
A személyes találkozó alkalmával hamar kiderült, hogy a termék, amit csomagolni szeretnének, az újraélesztett Piros Mogyorós márka. A megrendelő magával hozta a technológusát és azt a dobozt, amit előzőleg egy versenytársunk már megtervezett.
Néztük a makettet, néztük a megrendelőt, és tudtuk, hogy mást kell mondanunk, mint amit a versenytárs mondott, ha ebből közös munkát szeretnénk. Szép lassan elkezdtük vizsgálni és elképzeltük a termék dobozba töltését. Azon gondolkoztunk, hogyan adhatnánk a szép csomagoláson túl valamit, hogyan tehetnénk a kicsomagolást élménnyé. Ekkor ugrott be egy hang, a farkasfog feltépésének hangja. Hiszen van egy, a klasszikus bedugónyelves megoldástól (mint egy fogpasztás doboztól) eltérő csomagolásfajta, a felülről egymásra hajló, feltépőszalagos farkasfogas nyitással ellátott csomagolás. Nemcsak, hogy attraktívabbá teszi az összképet, de még hang is társul hozzá, ezáltal magasabb szintre emelheti a kicsomagolás élményét. Emellett pedig a plusz leragasztás és a leragasztó etikett költségét is megspórolhatják.
A vevő láthatóan felragyogott, látszott rajta, hogy többet kapott, mint remélt. Néhány nap elteltével, pár egyeztetést követően pedig a megrendelés is megérkezett.