NOVARTIS

Egy papírcsomagolás esetében általában nem alapvető elvárás, hogy az nagyon stabil, szilárd, tartós, éveken keresztül használható legyen. Ezért jelentett nem mindennapi kihívást a Novartis orvoslátogató táskájának létrehozása.

Tovább olvasom

A feladat olyan, papírdoboz-készítésen alapuló, fiókos, műanyagfüllel és műanyagcsattal ellátott táska megtervezése és kivitelezése volt, mely alkalmas marketingeszközök – konkrétan különböző méretű szórólapok – praktikus tárolására, szállítására, gyors és elegáns prezentálására. A tartósságot a háromrétegű kasírozott hullámlemez alapanyag, a táska stabilitását pedig az erős ragasztás biztosította. Kiegészítő elemként ugyanabból az alapanyagból piramisszerű, zsebekkel ellátott asztali szórólaptartó is készült.

SIMKÁRTYA

A SIM-kártyák tokjait jelentős darabszámban kell gyártani, hiszen a mobiltelefonok annyira elterjedt használati tárgyak – sőt, fogyasztási, s nem kevésbé divatcikkek.

Tovább olvasom

Az utóbbi években megjelent a SIM-kártyáknak a készülékektől független megvásárlási lehetősége is, ami a tokok nyomtatási igényét tovább növelte. A kártyák csomagolásának eleget kell tenniük megbízható védelmi funkciójuknak, ugyanakkor – mivel felbontásuk után gyakorlatilag azonnal használaton kívül kerülnek – a lehető legkedvezőbb ár-érték arányban, rendkívül gyors, automatizált folyamat keretében kell előállítani őket. Ennek elérése érdekében e termék alapanyagaként az erős, ugyanakkor vékony műnyomó használata indokolt.

CÉGARCULATOS FÜZETEK

Az elkötelezettséget növeli, ha egy cég egyedi arculati elemeit magán viselő irodai eszközökkel látja el munkatársait, ajándékozza meg partnereit.

Tovább olvasom

A 80 grammos perforált lapok és a 300 grammos karton borító optimális megoldást nyújtanak egyedi spirálozott füzetek gyártásához. Ár-érték arányuk pedig sok esetben kedvezőbb, mint az uniformizált tömegtermékeké. A füzetek kiegészítőjeként a cégarculat hordozására kiválóan alkalmasak a felírótáblák is. A masszív, két oldalon kasírozott, 2 milliméter vastagságú kötészeti lemezek a sérülést megakadályozó fóliázással, csíptetővel ellátva sokáig használható, tartós „mobil” irodai eszközök. Éppen tartósságuknál fogva nagy ár-érték arányú marketingeszközök.

PAPÍRTÁSKÁK

Mi szól a papírtáska mellett?
- A papírtáska nem csak a termék szállítását szolgálja.

Tovább olvasom

- Fontos költségnélküli reklámhordozó, a márka imázs szimbóluma.
- A papírtáska tetőtől talpig felöltöztet.
- Minden egyes táska kettős feladatot lát el: hordozza és védi a tartalmát, s egyben a gyártó, a szállító, vagy az üzlettulajdonos hírét is terjeszti. Ez a táskareklám.
- Marketingkutatók véleménye szerint a papírtáska a legolcsóbb és leggyorsabban megtérülő reklámberuházás.
Akár kevésbé igényes kialakítású a táska, akár magas színvonalú - a szó igazi értelmében mozgó hirdetőfelület. Minőséget párosít belső tartalommal!
- A papír és a papírtasak kivételes lehetőségeket kínál minden márkatulajdonosnak, hogy kifejezze saját értékeit és személyiségét. A nyomtatás, laminálás, melegbélyegzés és lakkozás, kivágások és mindenféle alakú fogantyúk kombinálása a legmagasabb szintre pozícionálja a márkatulajdonos cégét. Jó minőségű anyaggal és megmunkálással könnyen fémjelezhető a cégük piaci helyzete.

A különböző táskák eltérő módon fejtik ki reklámhatásukat. Néhányuk csupán alapvető információkat sugall: például valamely szupermarket nevét és emblémáját; egyes mobilszolgáltatók védjegyét és telefonszámait; vagy éppen egy sportcipőgyár egyszerű pipa logóját ábrázolja.

Vissza a főoldalra